Často kladené dotazy

 

 

Je možné objednané zboží doručit v přesně stanoveném čase?

Přesný čas Vámi objednaného zboží nejsme schopni ovlivnit. Přesný čas doručení vždy závisí na domluvě mezi dopravcem a zákazníkem.

 

Je možné objednat zboží do jiného státu, například na Slovensko?

Zboží zasíláme pouze po území České Republiky. Nyní není možné objednat zboží do zahraničí.

 

Je možné zrušit již odeslanou objednávku?

Objednávku samozřejmě zrušit můžete, a to nejpozději v dne, který předchází dni odeslání objednávky za předpokladu, že proces vyřizování Vaší objednávky ještě nezačal. tzn., že Vaše objednávka ještě NENÍ ve stavu vyřizování či expedice.

 

Je nutné uvádět moje telefonní číslo a email?

Ano, tyto kontakty potřebujeme z toho důvodu, abychom Vás mohli informovat o změně stavu Vaší objednávky, to platí i pro naše dopravce, kteří Vás budou v den doručení zboží kontaktovat na dohodnutí přesného času doručení, popřípadě o uložení zásilky. Vaše kontakty tedy budou využity pouze k účelu informativnímu. Popřípadě Vás můžeme kontaktovat u potřeby upřesnění objednávky či nedostupnosti zboží, tak aby bylo doručení Vámi objednaného zboží co nejrychlejší.

 

Je registrace na eshopu povinná?

Registrace na našem eshopu samozřejmě povinná není, můžete vytvořit objednávku i bez registrace, ovšem registrace Vám usnadní příští nákup, nebudete muset již vyplňovat osobní informace, ty se uloží a příště se už stačí přihlásit k Vašemu vytvořenému účtu.

 

 Jak rychle bude moje objednávka vyřízena?

Objednávka bude vyřízena co nejdříve, ovšem závisí na skladové dostupnosti všech kusů objednávky. Tzn., v případě, že budou všechno požadované zboží skladem a nebude třeba čekat na připsání platby na náš bankovní účet, bude Vaše objednávka zpravidla vyexpedována do 24 hodin od jejího podání, a to v pracovní dny. V případě vyplnění poznámky může dojít k určitému zpoždění, které závisí na charakteru dané konkrétní poznámky a jejího řešení.

 

Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

V případě, že zapomenete Vaše heslo, stačí kliknout na tlačítko - ZAPOMENUTÉ HESLO. Nyní vyplňte Váši registrovanou emailovou adresu a na tento email Vám obratem zašleme odkaz, díky kterému se dostanete do svého účtu.

 

Zabýváte se také velkoobchodním prodejem?

Ano velkoobchodním prodejem se zabýváme. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte emailem, nebo telefonicky. Kontakt naleznete v sekci KONTAKTY.

 

 

Teto stránka v rámci poskytování služeb a k analýze návštěvnosti používá cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.